Úřední deska - zasedání zastupitelstva - Zápis ze zasedání zastupitelstva obce Sejřek, konaného dne 4. 12. 2011 v 9:00 hod.

Zápis ze zasedání zastupitelstva obce Sejřek, konaného dne
4. 12. 2011 v 9:00 hod. v zasedací místnosti OÚ .
1. Zahájení
2. Volba ověřovatelů zápisu
3. Schválení programu jednání
4. Schválení vyhlášek o odpadech, veřejném prostranství, poplatku ze psů
5. Schválení rozpočtového opatření č. 3 a č. 4
6. ZO vybralo a schválilo firmu na prohrnování obce
7. Schválení provizorního rozpočtu na rok 2012 a projednání úpravy rozpočtu.
8. Jmenování inventarizační komise starostou obce
9. Projednání placení televizního poplatku
10. Odstranění nedostatků dílčího auditu ze dne 22.11.2011
11. Diskuze, závěr

Přítomni:
Jiří Mazour, Jiří Švanda, Pavel Man, Petra Bučková a Ivana Mazourová

1/ Zahájení provedl starosta, přivítal přítomné.
2/ Volba ověřovatelů zápisu:
Návrh starosty: p. Pavel Man a p. Petra Bučková
Pro návrh hlasováno: pro 5 členů ZO ze 5 přítomných, proti 0, zdržel se 0.
ZO schvaluje za ověřovatele zápisu jednání pana Pavla Mana a paní Petru Bučkovou

3/ S programem jednání přítomné seznámil starosta.
Pro navržený program hlasováno: pro 5 členů ZO, proti 0, zdržel se 0.
ZO schvaluje navržený program jednání.

4/ ZO schválilo Obecně závaznou vyhlášku č. 1/2011 o místním poplatku ze psů, dále Obecně závaznou vyhlášku č. 2/2011 o místním poplatku za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů, dále byla schválena Obecně závazná vyhláška č. 3/2011 o místním poplatku za užívání veřejného prostranství, dále Obecně závazná vyhláška obce Sejřek č. 4/2011 o stanovení systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů a nakládání se stavebním odpadem na území obce Sejřek
Pro návrh hlasováno: pro 5 členů ZO ze 5 přítomných, proti 0, zdržel se 0.
ZO schvaluje obecné závazné vyhlášky na rok 2012

5/ ZO projednalo a schválilo rozpočtová opatření č. 3 a č. 4
Pro návrh hlasováno: pro 5 členů ZO ze 5 přítomných, proti 0, zdržel se 0.
ZO schvaluje rozpočtové opratření č. 3 a č. 4

6/ ZO vybralo a schválilo firmu na prohrnování sněhu v Obci Sejřek : ze 3 nabídek vybrána firma Petr Soukup.
Pro návrh hlasováno: pro 5 členů ZO ze 5 přítomných, proti 0, zdržel se 0.

7/ ZO navrhlo a schválilo provizorní rozpočet na rok 2012, který bude platit do schválení rozpočtu na rok 2012. Čerpání finančních prostředků bude maximálně do výše 1/3 výdajů v roce 2011. ZO projednalo a schválilo úpravu rozpočtu.
Pro návrh hlasováno: pro 5 členů ZO ze 5 přítomných, proti 0, zdržel se 0.
ZO schvaluje provizorní rozpočet na rok 2012

8/ Starosta jmenoval inventarizační komisi. Jako členové inventarizační komise byli jmenováni členové finančního a revizního výboru: Petra Bučková, Pavel Man, Jiří Švanda st., František Matuška.
Inventura bude provedena k 31.12.2011, zápis bude přiložen k účetním dokladům za rok 2011.

9/ ZO projednalo a schválilo placení televizního poplatku za televizi umístěnou v kulturní místnosti Sejřek 41.
Hlasováno: pro návrh 5 členů ZO, proti 0, zdržel se 0.

10/ ZO projednalo výsledek dílčího auditu za dne 22.11.2011, nedostatky uvedené v zápisu byly odstraněny a byla sjednána náprava.


11/ Diskuze, závěr
Starosta ukončil zasedání v 11.00 hod., poděkoval za účast.
Zapsal: Ivana Mazourová
Ověřovatelé zápisu: Pavel Man, Petra Bučková

» zpět «