Úřední deska - zasedání zastupitelstva - Zápis ze zasedání zastupitelstva obce Sejřek, konaného dne 13.2.2011

Zápis ze zasedání zastupitelstva obce Sejřek, konaného dne 13.2.2011 v 9:00 hod. v zasedací místnosti OÚ.
1. Zahájení
2. Volba ověřovatelů zápisu
3. Schválení programu jednání
4. Návrh rozpočtu na rok 2011
5. Projednání organizace a příspěvku obce na dětský karneval
7. Výkup pozemků na ČOV
8. Návrh lesního hospodaření
9. Diskuze, závěr

Přítomni:
Jiří Mazour, Jiří Švanda, Pavel Man, Petra Bučková a Ivana Mazourová

1/ Zahájení provedl starosta, přivítal přítomné.
2/ Volba ověřovatelů zápisu:
Návrh starosty: p. Pavel Man a p. Petra Bučková
Pro návrh hlasováno: pro 5 členů ZO ze 5 přítomných, proti 0, zdržel se 0.
ZO schvaluje za ověřovatele zápisu jednání pana Pavla Mana a paní Petru Bučkovou

3/ S programem jednání přítomné seznámil starosta.
Pro navržený program hlasováno: pro 5 členů ZO, proti 0, zdržel se 0.
ZO schvaluje navržený program jednání.

4/ Zastupitelstvo navrhlo a projednalo návrh rozpočtu obce na rok 2011.
Pro návrh hlasováno: pro 5 členů ZO ze 5 přítomných, proti 0, zdržel se 0.
ZO schvaluje návrh rozpočtu na rok 2011.

5/ Zastupitelstvo projednalo a schválilo příspěvek na občerstvení a organizaci dětského karnevalu, konaného dne 26.2.2011.
ZO schvaluje příspěvek na dětský karneval.

6/ Zastupitelstvo projednalo výkup pozemků za účelem plánované čističky odpadních vod.

7/ Zastupitelstvo projednalo návrh na lesní hospodaření I. čtvrtletí 2011.




Starosta ukončil zasedání v 11:00 hod., poděkoval za účast.
Zapsal: Ivana Mazourová
Ověřovatelé zápisu: Petra Bučková
Pavel Man
Starosta: Jiří Mazour

» zpět «